Friday, March 18, 2011

PENJELASAN ISU ALTANTUYA

Fakta Sebenar Kes Altantuya

Sila sebarkan risalah ini sebagai jawapan kepada program lawan Pakatan Rosak yang sangat mengarut, mengaitkan DNA dengan Dato Najib Altantuya, kini semakin jelas mengapa Anwar takut bersumpah, memberi DNA dan penarikan diri peguam-peguam Muslim seperti Sulaiman Abdullah, Zainur Zakaria dan Zulkifli Nordin dari membelanya seterusnya membiarkan Karpal memegang 'leher' Anwar.

Seterusnya, ini menunjukkan sikap 'double standard' dan tidak menghormati keputusan mahkamah. Mungkin bagi mereka, mahkamah ini hanya adil ketika Anwar dibebaskan kerana kesilapan teknikal KLIK, Nizar menang di Mahkamah Tinggi KLIK, Mahfuz menang saman Utusan RM120 000 KLIK dan ketika mahkamah menyebelahi mereka.

FITNAH GAMBAR NAJIB BERSAMA ALTANTUYA

Terlebih dahulu, kita saksikan Anwar Ibrahim menghina polis dan mahkamah atas gambar yang dikatakan Najib bersama Altantuya di Paris KLIK

Gambar yang tersebar luas untuk anda nilaikan mentaliti menfitnah jahat mereka ini:

Setelah terdedah bahawa gambar ini palsu, Tian-Chua orang yang bertanggungjawab mula untuk 'spin', gambar ini hanyalah imaginasinya sahaja tanpa memohon maaf walau sedikit pun pada orang yang dianiayai. KLIK

Update : Video Raja Petra Kamaruddin mengenai fitnah ke atas DS Najib KLIK
Bekas Peguam Anwar dan Ahli Parlimen PKR mengenai isu ini KLIK

Di suatu sudut, kini penyokong Anwar adalah rata-rata pihak PAS dan DAP atas kepentingan masing-masing, sedang penyokong PKR yang tinggal hanyalah saki-baki yang majoritinya tidak turun ke jalanan pun pada Reformasi 1998. Sedang barisan pengasas PKR kinilah yang membongkar perihal bos mereka ini. KLIK

P.K.R - Pakar Kelentong Rakyat
P.A.S - Penyokong Aku Sediakan
D.A.P - Dua-dua Aku Pergunakan

4 comments:

  1. Memang PR ni pakar putar belit, lebih-lebih lagi dibantu oleh DAP. Memang dasar penipu haram jadah.

    ReplyDelete
  2. nyesal aku bukak blog...ni bodoh lagi membodohkan

    ReplyDelete
  3. Terpulang pada pertimbangan pembaca sekalian, pihak kami hanya menjawab tohmah dan fitnah dengan fakta dan bukan persepsi dan emosi.

    ReplyDelete
  4. Nama:Teddy Liza
    status perkawinan: janda
    jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
    tempat tinggal saya:. Palangkaraya
    email ku:::teddyliza2020@gmail.com
    kesaksian yang memotivasi saya whatsapp :;l+ 6281617538564
    tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

    Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [baˈha.sa in.doˈne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

    Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
    E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+ 447723553516

    ReplyDelete