Saturday, May 15, 2010

KESAN PENGGUNAAN KALIMAH ALLAH OLEH AGAMA LAIN DI INDONESIA




Semata-mata demi mengaut undi kaum Tiong Hua.. Nik Aziz, Khalid Samad dan Hadi Awang telah menggadaikan kemaslahatan generasi ummat Islam...Saya menyokong Hujah Konkrit Yang Mulia Dr. Haron Din yang jelas mengatakan pihak yang menyokong penggunaan Kalimah Allah selain Islam ini boleh jatuh kufur berdasarkan maslahah ummat pada zaman ini...(KLIK)

Hadi Awang dalam Ceramah Grand Finale...(KLIK)

"BN yang menghalang kebebasan pihak Kristian daripada menggunakan nama Allah di penerbitan Herald Tribune dan juga di gereja-gereja seluruh negara.

Hadi menjelaskan bahawa, Pas tak pernah melarang pihak gereja menggunakan kalimah Allah dan Pas sedia berkerjasama dengan semua agama bagi menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional. Sentimen agama yang dimainkan oleh Hj Hadi ini disambut dengan sorakan kegembiraan masyarakat cina Sibu di ceramah tersebut yang hampir keseluruhannya beragama Kristian."

KESAN PENGGUNAAN KALIMAH ALLAH DI INDONESIA


Selaras dengan Fasal 3.3 Penubuhan UMNO dan Pelembagaan negara. Saya syor agar kita hormati apa yang telah kita sama-sama sepakati 53 tahun dahulu dan ternyata kita dapat hidup aman damai dan saling menjana kemakmuran dan keharmonian. Dalam kes di Sibu, andai kami tewas sekalipun, kami percaya Kekuasaan Allah adalah penentu segalanya..

No comments:

Post a Comment