Friday, April 23, 2010

MENJAWAB TOHMAHAN PKR (STRATEGI AKHIR)

Dipetik dr web operation island shield

Pengundi Hulu Selangor,

Esok (24 Apr) ada aturcara kempen peringkat akhir PKR untuk PRK H. Sngor. Sebelum anda ke ceramah mereka atau didatangi mereka ke rumah anda, anda harus bersedia dengan mind set yang betul supaya tidak ditipu hidup-hidup oleh anwar dan kawan-kawannya.

1. Anda harus tahu beza isu nasional dan isu tempatan khususnya H. Sngor dan Selangor itu sendiri.

Isu tempatan seperti dalam posting sebelum ini antaranya, isu pasir, isu Talam, isu kerugian Unisel, isu beer dan rumah urut, isu Uitm Serendah, kuil seksyen 19, duit zakat yg mahu diberi kepada bukan Islam dll. Manakala isu Apco, hilang enjin jet, kapal selam tak boleh selam ialah isu nasional. Anwar dan kawan-kawannya akan cuba mengelirukan anda untuk lari dari isu sebenar (kerana kegagalan PKR memimpin Sngor) dengan mencampur adukkan isu tempatan dan isu nasional, ingat! ini PRK khas untuk anda bukan pilihan raya umum.

2. Jika anwar mula bercerita isu APCO.

Anda harus tahu anwar adalah sahabat baik zionis dan diberi jawatan yang hebat-hebat dalam organisasi zionis dunia seperti bank dunia, foundation of the future, NED, pensyarah id sana sini dan lain-lain. Menjadi hak anda untuk tanya dia balik, macammana dia dapat jawatan tersebut dan kenapa dia diberi layanan yang sungguh istimewa oleh zionis Amerika?

3. Jika anwar cerita DS najib pergi jumpa Obama.

Anda harus tahu baru sekali DS Najib buat begitu, sedangkan anwar pada tahun lepas sahaja acap kali pergi menyembah Al Gore, Medeline Al Bright, Paul Wolfowitz? Sekejap-sekejap pergi luar negara jumpa Al Gore, sekejap-sekejap jumpa wolfowitz. Sampai Aidil fitri tahun lepas orang sibuk beraya dengan keluarga dia keluar negara jumpa Al gore.

4. Jika anwar bercerita tentang ketidak adilan mahkamah dan sistem perundangan di Malaysia.

Anda harus tahu satu-satunya makhluk yang diberi kelonggaran dan layanan istimewa oleh mahkamah ialah anwar Ibrahim, malahan dia dibeberapa tempat telah mengeluarkan kenyataan menghina mahkamah dan dia terlepas begitu sahaja tanpa tindakan. Lihat sajalah kes nya yang tertunda-tunda sampai sekarang. Begitulah keistimewaan yang diberi mahkamah terhadap anwar tidak pada orang lain.

5. Jika anwar bercerita tentang Nepotisme dan adik DS Najib.

Anda harus tahu presiden PKR ialah isteri anwar dan salah seorang ahli parlimen PKR ialah anaknya, Nurul Izzah. Lim Kit Siang lim guan Eng (anak beranak)dan menantunya, Karpal Sigh dan Gobind Sigh ialah anak beranak juga. Ariffahm dan TG Nik Aziz ialah anak menantu.

6. Wakil dari PAS akan bercakap mengenai Islam, memang anda akan terpegun kerana Islam itu memang indah, tapi anda harus tahu PAS dan Islam ialah entiti berbeza.

Islam memang Indah, PAS yang bersama PKR dan DAP tidak indah. Anda harus tanya apa sudah jadi dengan janji mahu tutup kilang arak, amal makruf nahi mungkar? kenapa beer boleh jual di Shah Alam, rumah urut makin banyak di Sngor?

7. Jika anwar mula mencabar pemimpin BN untuk tunjuk jantan.

Anda harus tahu, anwar sampai sekarang tidak berani bersumpah, jadi tak usah bicara soal jantan. "Round satu Malaysia boleh nak bersumpah 2-3 minit tak boleh" Ezam.

8. Berhati-hati anwar akan jawab soalan dengan soalan kalau dia sudah dicheck mate oleh soalan anda (rujuk video di atas).

Anda sentiasa kena ingat kan dia dengan berkata, "Datuk Sri tidak menjawab soalan kami", dan jika tekanan anda kuat dan dia sudah terkantoi kemungkinan dia akan cabut lari seperti yang berlaku di Parlimen antara dia dan DS Zahrain.

9. Jika anwar persoal degree Kamalanathan.

Anda tanya SRP dato' Mahfuz.

10. Jika PAKATAN dan anwar mula menunding jari kepada kerajaan pusat atas kegagalan mereka (Pakatan) menyelesaikan isu di Sngor.

Anda bagi tahu mereka, "kami orang Hulu Selangor, bukan orang PAS Kelantan, kalau nak menang negeri kami, lepas tu nak makan elaun, nak ambil hasil bumi kami, kemudian nak ceramah dan pembangunan suruh kerajaan pusat buat, dengan hormatnya sila balik dan bertanding di kawasan PAS Kelantan."

No comments:

Post a Comment